Administrateur P&O m/v

De functie

 

* Uitvoeren van de personeelsadministratie (o.a. invoeren en muteren van personeelsgegevens, bijhouden verlofrechten van medewerkers,ziekteverzuimregistratie);

* Verwerken van gegevens ten behoeve van het salaris;

* Opstellen arbeidsovereenkomsten en het verzorgen van de personeelsdossiers;

* Afhandelen in- en uitdiensttredingen;

* Uitvoeren van de administratie rondom ziekte;

* Bijhouden/bewaken/plannen van de medische keuringen van medewerkers;

* Bevestigen van afspraken (functiewijziging, salaris, reiskosten e.d.);

* Uitvoeren van de correspondentie met medewerkers, leidinggevenden en instanties;

* Mede bewaken van de vastgestelde arbeidsvoorwaarden, CAO bepalingen, interne richtlijnen en wettelijke regelgeving;

* Bewaken van de einde proeftijd/arbeidsovereenkomsten en leidinggevenden hierover informeren;

* Uitvoeren buitenlandregeling en het aanvragen van E-101 verklaringen;

* Bijhouden en mede beheren van het afdelingsarchief en de personeelsdossiers;

* Aanvragen/organiseren van toegangspassen bij bedrijven (o.a. Nam, Esso);

 

Het profiel

 

* Afgeronde MBO- P&O opleiding;

* Enkele jaren werkervaring op het gebied van P&O-administratie;

* Kan goed overweg met Microsoft Office pakket (Word,Excel);

* Ervaring met personeelsinformatiesysteem Axapte is een pre;

* Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in Nederlands en Engels;

* Integer;

* Accuraat;

* Samenwerkingsgericht;

* Resultaatgericht en proactief.

Be the selection!

Reageren kan via info@workselection.nl